בגיל 20 שנה: פלוגוראט בכביש מדיג'ורג'ה - משגרת החיים הוא הופך לשליח

משפחה קטנה זו חיה את שמחותיה. ב -11 באוגוסט הגיע ילד בן 20 לשעה וספרס: הוא חטף רישיון יוצא דופן מהקפטן:
"לא יכולתי להישאר בצריפים ביום השנה לגיורי. באתי לחגוג איתך "וצחק, שמח בילדותו, הוא מספר על ההרפתקה שלו. האזנה לג'אני הופכת לתפילה. לפני לפני שנה חיי היו דיסקוטקים, נשים - החלפתי אחת בכל לילה - שיחקו קלפים ושתיתי בלי לשלם כי תמיד ניצחתי, והלכתי שיכורה הביתה. לעולם אל תחשוב על אלוהים, לעולם אל תתפלל. ותמיד לא לכל ההזמנות שהגיעו מדודי, עמוק מאוד במדוג'ורג'ה, כדי שגם אני אלך או אשתתף בקבוצות שלהם. ולא לכל המקרים שהציעו לי לשמוע על זה.

אבל יום חופש אחד יצאתי ליוגוסלביה, שם הרצון להשתעשע על החוף הוביל אותי, בטח לא הרצון למדיג'וג'ורה. אחרי סדרה של כישלונות שעיכבו את לוח הזמנים שלי וגרמו לי להרגיש מצגות מוזרות, לקחתי חשק גדול לרוץ. וככל שהמשכתי יותר, רצתי יותר, למרות סכנות הכבישים בגלל תנועה כבדה: ראיתי מכוניות הפוכות, אני עצמי נגעתי בכמה תאונות. ההליכה שהוצעה לאדם עיכבה אותי שעתיים. הייתי עייף ומחשיך. אחרי מקרסקה התאונה שהובילה להמרה שלי, כמו הברק שגרם לשאול ליפול מסוסו בדרך לדמשק. לפתע מצאתי שמאלה מכונית נייחת שמאלה, בעוד BMW BMW גרמני, שעבר אותה, פלש לנתיב שלי; ומימני שתי ילדות קטנות רצו על האספלט. מה לעשות? או לזרוק את עצמי על אחת המכוניות או נגד הבנות בסופו של דבר בים (לא היה מעקה). לא הספקתי לבלום ובמהירות מלאה פגעתי בבנות. אחרי 100 מטר של זיגזג המכונית שלי נעצרה: לא פגעתי והסתובבתי עם לבי בגרון וראיתי את הבנות רצות בשקט, עליזות, על שפת הכביש. רגלי רעדו. באותו הרגע הביטחון שלי צנח. לא היה יותר זמן ליהנות. שם התחלתי להתפלל. במשך שנים לא הייתי מסוגל לומר Ave Maria. התחלתי להפעיל את מרי ופניתי לעבר מדוג'וג'ה.

תאונות נוספות: שתי מכוניות בנקיק, עוד אחת פשוט משכה, משאית עיוורת אותי עם פנסי הכיוון. הוא היה מותש. עכשיו היה רק ​​רצון גדול: להגיע למדג'וג'ורה שאלתי אבל אף אחד ... לא ידע היכן מדג'וג'ה, או שהם גרמו לי לנסוע בדרך הלא נכונה. פניתי למשטרה וביקשתי מליובוסקי "לא לחשוד בהם. משם למדג'וג'ורה המתיחה קצרה. הגעתי מול הכנסייה שהיה לילה, אבל בשמחה רבה בלב ואמרתי "תודה". איש לא ידע להצביע על ביתה של ילנה בה הדודים היו אורחים. ישנתי במכונית. למחרת, 12 באוגוסט, לקחתי את המיסה באיטלקית בשעה 11 וכוח דחף אותי להתייחד. אם הייתי חושב על הרוע שנעשה לבנות, לאלה שהאמינו, להורים, לא היה אפשר לעשות איחוד ללא וידוי. לאחר המיסה חיפשתי זמן רב בכנסייה כומר מוכן להקשיב לי; סוף סוף אחד קיבל אותי בברכה בסקרסטיה. לאחר מכן, הודיתי פעמיים ביום, עד כדי כך השמחה שהרגשתי, וניחוח רקפות הלך אחרי תמיד. התפללתי מול הפסל והרחתי את הבושם. בדרך חזרה שמתי לב לשלוש איכויות שונות.

בחזרה ממדוג'ורג'ה נאלצתי לחתוך עם כל דבר וכולם וכך התחלתי להקשיב לאותם כמרים שהלגלגו עליהם. אב רוחני עזר לי, נתן לי שיחה ארוכה על חטא, למדתי אילו מערכות יחסים נוצריות אמיתיות עם בנות היו אמורות להיות. אחרי 11 באוגוסט כבר לא ביקרתי בדיסקוטקים, ולא צפיתי יותר בעיתונים או בסרטים פורנוגרפיים. לבי שר. כשהסתכלתי על המארח בגובה חשבתי: אתה ישוע ריפא את לבי. הייתי שובר את הקירות בשמחה.

אני נמצא בצריף כבר כמה חודשים. אנשים עניים! ל -10% יש הורים באי-הסכמה או שהם יודעים שיש לאהוב זה או אחר מאהב. 10% חוזרים הביתה לאחר הרישיון והילדה עברה הפלה. כמה מאמינים למצוא אושר בהנאה! יש המשתתפים בהמונים שחורים ומשרטטים צלבים עם תאריכי לידה ומוות, או הולכים לביבוק על קברה של ילדה מתה באופן טרגי. הם משליכים תמונות של גיליון, עליו מוזמן להשבע נאמנות לשטן ומכחיש את הטבילה שהתקבלה: רבים מסמנים, ואז חוזרים בתשובה, אבל לוקחים סמים ויש להם משהו בפנים שגורם להם להרגיש רע: השטן הוא שר המוות. הקצינים גם חולים ואינם יודעים עוד מה להמציא גם כדי לחלות עלינו. יש להם סבל פנימי גדול. הקצין הראשון הוא כל חילול הקודש. הם מעבירים אותי לשירות הגרוע ביותר: "תודה לורד!", אבל זו לא הדרך להתמודד!

מעולם לא הייתי מאושר כמו בתקופה הזו. ישוע אוהב אותנו. אני משתתף בקבוצת תפילה מחוץ לצריפים. אי אפשר להתמודד עם שנים עשר חודשי שירות צבאי ללא תפילה. במאי נקלעתי למשבר דיכאוני: "למה ישוע?" אמרתי. איש לא הבחין בכך. באמונה יצאתי מעצמי, מתקרב למיסה והווידוי היומיומיים. ואז ... מריה עזרה לי! בזכות ישו הייתי כלי המרה עבור כמה בנים, אך מעטים מדי. אני מנסה לדבר על ישוע ולעזור לכולם. אם מישהו אומר לי: "איך אני צריך להיות מאושר כמוך" "לך להתוודות" - אני עונה. אבל כולם נותנים לי דוגמאות לכמרים שלא מצליחים. כן, לא כל הכמרים טובים, אבל אני אומר להם: "אם נופל חלקיק מקודש, האם אתה דורך עליו? אנחנו לא צריכים לדבר עליהם, אלא להתפלל למענם. " אך יש להקפיד לבחור כומר שמצליח. כן, יש משהו טוב בכל הצעירים. עליכם לחכות ולבקש מהאלוהים שייתן לכם את המילים הנכונות לגעת בהן בלב. היום הלכתי להתפלל עם ההורים, לעשות איתם את הויה קרויס. אני שמח, פרץ שמחה. הייתי במסע האמונה הזה כבר שנה. אני מאחל לכולם.