ריפוי בלתי מוסבר של סילביה בוסי במדיג'וג'ורה

שמי סילביה, אני בת 21 ואני מפדובה. ב -4 באוקטובר 2004 בגיל 16 מצאתי את עצמי, תוך מספר ימים, לא מסוגל ללכת יותר ונאלץ להישאר בכיסא גלגלים. כל תוצאות הבדיקות הקליניות היו שליליות, אך איש לא ידע מתי והאם אתחיל ללכת שוב. אני בן יחיד, היו לי חיים נורמליים, אף אחד לא ציפה שאצטרך לעבור רגעים כה קשים וכואבים. הורי תמיד התפללו וביקשו את עזרת גבירתנו כדי שלא תשאיר אותנו לבד במשפט הכואב הזה. עם זאת, בחודשים שלאחר מכן החמירתי, ירדתי במשקל והתקפים דמויי אפילפסיה החלו. בינואר אמי יצרה קשר עם כומר שהלך אחר קבוצת תפילות שהוקדשה מאוד לגברת שלנו, וכל יום שישי הלכנו את שלושתם למחרוזת, המיסה והערצה. ערב אחד רגע לפני חג הפסחא, כשנגמר השירות, גברת ניגשה והכניסה לי מדליה של גבירתנו, ואמרה לי שהתברכה במהלך ההופעה במדוג'ורג'ה, הייתה לה רק אחת, אבל באותו הרגע האמינה שהייתי הכי זקוק לה. לקחתי אותו וברגע שהגעתי הביתה, חיבקתי אותו סביב צווארי. אחרי החגים התקשרתי למנהל בית הספר שלי והיו לי התוכניות של הכיתה בה למדתי, התיכון המדעי השלישי ובחודשים אפריל ומאי למדתי. בינתיים, בחודש מאי, הוריי התחילו לקחת אותי למחרוזת והמיסה הקדושה כל יום. בהתחלה הרגשתי את זה כחובה, אבל אז התחלתי לרצות ללכת גם כי כשהייתי שם והתפללתי מצאתי קצת נחמה במתח שנגרם בגלל העובדה שלא יכולתי לעשות דברים כמו בני גילי האחרים.

במחצית הראשונה של יוני למדתי בחינות בבית הספר, עברתי אותם וביום שני ה- 20 ביוני, כשהפיזיאטר אמר לי שהיא צריכה ללוות את אמה למדג'וג'ורה, שאלתי אותה אינסטינקטיבית אם היא יכולה לקחת אותי איתה! היא ענתה שתברר ואחרי שלושה ימים הייתי כבר באוטובוס עם מדוג'ורג'ה עם אבי! הגעתי בבוקר של יום שישי, 24 ביוני 2005; במהלך היום עקבנו אחר כל השירותים וקיימנו את הפגישה עם איוון החזון, אותו מי שהיה מאוחר יותר היה מופיע בהר פודברודו. בערב כששאלו אותי אם אני גם רוצה ללכת להר, סירבתי להסביר שכיסא הגלגלים בהר לא יכול לעלות ולא רציתי להפריע לעולי הרגל האחרים. הם אמרו לי שאין בעיות ושהם יתפנו, אז השארנו את כסא הגלגלים שלמרגלות ההר והרמנו אותי לקחת אותי לפסגה. זה היה מלא באנשים, אבל הצלחנו לעבור.

כשהגעתי ליד פסל המדונה, הם גרמו לי לשבת והתחלתי להתפלל. אני זוכר שלא התפללתי עבורי, מעולם לא ביקשתי שהחסד יוכל ללכת כי זה נראה לי בלתי אפשרי. התפללתי עבור אחרים, לאנשים שהיו להם כאבים באותה תקופה. אני זוכר ששעתיים של תפילה טסו משם; תפילה שעשיתי באמת עם ליבי. זמן קצר לפני ההופעה, מנהיג הקבוצה שלי שישב לידי אמר לי לשאול את כל מה שאני רוצה לגברת שלנו, היא תרד משמיים לארץ, היא תהיה שם, מולנו ותקשיב לכולם באותה מידה. אז ביקשתי שיהיה לי כוח לקבל את כסא הגלגלים, הייתי בן 17 ועתיד בכיסא גלגלים תמיד הפחיד אותי מאוד. לפני השעה 22.00:9 הייתה עשר דקות של שתיקה, ובזמן שהתפללתי נמשךתי על ידי אור אור שראיתי משמאלי. זה היה אור יפהפה, רגוע, עמום; שלא כמו ההבזקים והפידים שנמשכו ונכבו ללא הרף. סביבי היו הרבה אנשים אחרים, אבל ברגעים האלה הכל היה חשוך, היה רק ​​האור הזה, שכמעט הפחיד אותי ולא פעם הסרתי את עיניי, אבל אז מזווית העין זה היה בלתי נמנע לִרְאוֹת. לאחר ההופעה בפני איוון החזון, האור נעלם. לאחר תרגום ההודעה של גבירתנו לאיטלקית, שני אנשים מהקבוצה שלי לקחו אותי להפיל אותי ונפלתי לאחור, כאילו התעלפתי. נפלתי ופגעתי בראש, בצוואר ובגב באבנים האלה ולא עשיתי את השריטה הקלה ביותר. אני זוכר שזה כאילו הייתי על מזרן רך ונעים, לא על אותם אבנים קשות וזוויתיות. שמעתי קול מתוק מאוד שהרגיע אותי, הרגיע אותי כמו להתרפק עלי. מיד התחילו לזרוק לי מים והם אמרו לי שאנשים וכמה רופאים הפסיקו לנסות להרגיש את הדופק והנשימה שלי, אבל כלום, לא היו שום סימני חיים. אחרי חמש עד עשר דקות פקחתי את עיניי, ראיתי את אבי בוכה, אבל בפעם הראשונה זה 5.00 חודשים הרגשתי את רגלי וכל כך פרצו בבכי ואמרתי רועדת: "אני נרפא, אני הולך!" קמתי כאילו זה הדבר הכי טבעי; מיד עזרו לי לרדת בהר כי הייתי מאוד נסערת והם חששו שאפגע, אבל כשהגעתי למרגלות הפודברודו כשהם התקרבו לכיסא הגלגלים, סירבתי לו ומאותו הרגע התחלתי ללכת. בשעה XNUMX בבוקר שלמחרת טיפסתי לבדי על הקריצבץ 'עם רגלי.

בימים הראשונים שהלכתי, שרירי הרגליים שלי נחלשו ונעלמו על ידי שיתוק, אבל לא פחדתי ליפול כי הרגשתי נתמך על ידי חוטים בלתי נראים מאחוריי. לא הלכתי למדוג'ורה בכיסא גלגלים וחשבתי שאוכל לחזור עם הרגליים. זו הייתה הפעם הראשונה שהלכתי לשם, זה היה יפה לא רק לחן שקיבלתי, אלא לאווירה של שלווה, רוגע, שלווה ושמחה גדולה שאתה נושם שם. בהתחלה מעולם לא העדתי המלצות מכיוון שהייתי הרבה יותר ביישנית מכעת ועכשיו היו לי התקפים רבים כמו אפילפסיה במהלך היום, עד כדי כך שבספטמבר 2005 לא הצלחתי לחזור ללמוד בבית הספר התיכון הרביעי. בסוף פברואר 2006 הגיע האב לובו לקיים ישיבת תפילה בפיוססקו (TO) והם ביקשו ממני ללכת להעיד. התלבטתי מעט, אבל בסוף הלכתי; העדתי והתפללתי לס 'רוזאריו. לפני שעזבתי, האב לובו בירך אותי והתפלל כמה רגעים מעלי; תוך כמה ימים כל המשברים נעלמו לחלוטין. חיי השתנו עכשיו ולא רק בגלל שאני נרפא פיזית. החסד הגדול ביותר מבחינתי היה לגלות את האמונה ולדעת כמה אהבה ישוע ולגברת שלנו לכל אחד מאיתנו. עם הגיור, זה כאילו אלוהים הצית בתוכי אש שצריך להזין כל הזמן בתפילה ובאוחרית. אז רוח כלשהי תנפח אותנו אבל אם הוא מוזן היטב, האש הזו לא תכבה ואני מודה לאל אין סוף על המתנה העצומה הזו! עכשיו במשפחתי אנו מתמודדים עם כל בעיה בעוצמת המחרוזת שאנו מתפללים שלושתם יחד כל יום. בבית אנחנו שלווים יותר, שמחים מכיוון שאנחנו יודעים שהכל בהתאם לרצונו של האל, ממנו יש לנו ביטחון מלא ואנחנו שמחים מאוד שהוא והגברת שלנו מדריכים אותנו. עם עדות זו אני רוצה להודות ולשבחת גבירתנו וישוע גם על הגיור הרוחני שהתרחש במשפחתי ועל תחושת השלווה והשמחה שהם מעניקים לנו. אני מקווה בכנות שכל אחד מכם ירגיש את אהבת גבירתנו ושל ישו כי בשבילי זה הדבר הכי יפה וחשוב בחיים.