נובנה בחזותו הקדושה של יהודה ישו הנוצרי

יום ראשון. "שמע, אדוני, קולי. אני בוכה: "תרחם עלי!". ענה לי. ליבי אמר עליך: "חפש את פניו". פניך אדוני אני מחפש. אל תסתיר את פניך ממני, אל תכעס את עבדך. אתה עזרתך, אל תעזוב אותי, אל תנטוש אותי, אלוהי ישועי ». אדוני ישוע, הראה לנו את פניך וננצל.

יום שני. אדון ישוע, פניך הם הקרינה לתפארת האב ולדימוי פניו. על שפתיך - הפיצו חן; אתה היפה מבין ילדי האדם. מי שרואה אותך רואה את אביך ששלח אותך אלינו להיות החוכמה, הצדק, הקדש והגאולה שלנו. אדון ישוע, אנו מעריצים אותך ומודים לך.

יום שלישי. אדון ישוע, בגלגול שלקחת על פני כל אחד מאיתנו, בתשוקה שרצית להשפיל את עצמך עד מוות ומוות על הצלב, נותן את עצמך למען גאולתנו. בפניך לא היה מראה או יופי. מאוכזבים ודחויים על ידי גברים, איש כאב שיודע סבל, נוקעתם בגלל חטאינו ונרססתם בגלל עוונותינו. אדון ישוע, תנו לנו לייבש את פניכם על ידי ייבוש הפנים הסובלים של אחינו.

יום רביעי. אדון ישוע, שהפגין חמלה ורוך כלפי כולם עד לבכי על מצוקות וסבל אנושיים, גורם לפרצנו לזרוח עלינו שוב במהלך העלייה לרגל הארצית שלנו עד שיום אחד נוכל להרהר בך פנים אל פנים לנצח. אדוני ישוע, שהם מלאות האמת והחסד, רחמים עלינו.

יום 5. אדון ישוע, אליו התבוננת בעין רחמים על פיטר הגורם לו לבכות במרירות על חטאו, התבונן בנו גם בטוב לב: בטל את תקלותינו, עשה אותנו לשמחת ההצלה. אדון ישוע, הסליחה קרובה אליך ורחמיך גדולים.

יום 6. האדון ישוע, שקיבל את הנשיקה הבוגדנית של יהודה וסבל שסטירה וירוק בפנים, עוזר לנו להפוך את חיינו לקרבן נעים לך, נושא את צלבנו בכל יום. אדון ישוע, עזור לנו להשלים את מה שחסר בתשוקה שלך.

יום 7. אדון ישוע, אנו יודעים שכל אדם הוא פני האדם של אלוהים, אשר בעזרת תקלותינו אנו מתלבטים ומסתירים. אתם, הרחמים, לא מסתכלים על חטאינו, אל תסתירו את פניכם מאיתנו. הדם שלך נופל עלינו, אתה מטהר אותנו ואתה מחדש אותנו. אדון ישוע, החג עבור כל חוטא שמומר, רחם עלינו.

יום 8. אדון ישוע, שבשינוי ההר בהר תבור גרם לפנים שלך לזרוח כמו השמש, הרשה לנו, לצעוד בפאר האור שלך, גם לשנות את חיינו ולהיות אור וחמצם של אמת ואחדות. אדון ישוע אשר עם תחייתו התגבר על המוות והחטא, תלך איתנו.

יום 9. הו מרי, אתה שהתבוננת בפניו של ישו הילד בחיבה אמהית ונישקת את פניו המדממות ברגש עמוק, עזור לנו לשתף איתך פעולה במלאכת הגאולה, כדי שממלכת בנך תתבסס בעולם. של אמת וחיים, של קדושה וחסד, של צדק, של אהבה ושל שלום. הו מרי, אם הכנסייה, תתערב עבורנו.